kom ihåg mig då

 förstår allvarligt talat inte hur folk orkar sitta inne vid datorn dagar som denna. (förutom moa då, som inte hör någonting!) helt underBART väder har det varit idag, och jag han spenderat hela dagen vid långanäs med fina vänner. Har också lyckats bränna mig på ena sidan av kroppen så nu är det en superfin rand mellan det brända och inte brända.  trodde först att det bara var baksida lår, men nu var det hela baksidan av kroppen. mrs RÖD, kan man kalla mig just nu.

fotbollslistan som jag skrev i nått inlägg häromdagen fylls på mer, imorgon ska tydligen jag och min kära vän emma vara med och spela med 96orna. på hemmaplan ;)
juste, appropå fotboll så gick coopertestet faktiskt kanon bra idag. alla i laget lyckades bättra (sänka) sin tid med runt en minut, riktigt grymt tjejer!

nu ska jag kolla klart på filmen jag började på igår "flickan" hette den, riktigt kass om jag ska vara riktigt ärlig, men jag måste ändå se slutet! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0