it's friday, I'm in LOVE

nu är fotbollsskolan över för iår och det har varit VÄLDIGT roligt att vara ledare för flickor 00-01. och lätt jag jag är med nästa år också (:
idag började vi med lite vanlig träning, sen hade vi lagt upp så att våra tjejer spelade en match mot pojkar 01. och våra tjejer imponerade oss STORT, skitduktiga, trots förlust.
fotobllsskolan avslutades iallafall med vattenkrig&och match mellan 18 ledare mot alla 140 ungar.. lite läskigt faktiskt.


när vi hade sagt hejdå till alla ungar åkte jag och emma hem till moa och mötte upp henne, sen vidare till långanäs där vi spenderade eftermiddagen. mycket trevligt! sen hem och äta grillat kött och potatis, fy fan va gott det är alltså. sen vidare till ränneborg igen för träning. och inga kommentarer om det, jag tror allvarligt talat jag har spenderat för mycket tid i solen denna veckan, solsting. HAHA. eller så är det bara emmas klockrena kommentarer som får mig på så bra humör, för bra.♥

imorgon är det midsommar, först kommer elin&hennes familj hem hit till oss, sen går väll antagligen jag&elin vidare till evelina efter att vi ätit lite ochså (:  blir nog kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0