så vet vi båda att det är såhär man mår när man hemligheter har

gjorde ett mobil-inlägg innan men det verkar inte ha kommit fram.

hur som helst tog jag med mig en filt, en film och en skål med godis ut i hammocken och la mig där och chillade. Men jag är ju som jag är och lyckades självklart somna efter bara några minuter.

nu ska jag verkligen ta tag i det där med packningen. verkligen. 

detta är antagligen det sista inlägget nu på en vecka, jag hoppas ni får en otroligt skön&härlig vecka. för det ska vi ha. vi ska ha så jävla kul så det är inte sant, skita i alla jävla problem och bara leva livet. tillsammans. That's it. och det är helt underbart.

hahaa, rätt skön bild ändå. även att den är typ 80 år gammal. men det jag skulle säga var att midsommar blev rätt trevligt sen ändå. vi gick aldig iväg någonstans för vi pallade inte dra tummarna ur våra feta rövar.




PUSS

live in the moments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0