I started out with a kiss, how did it end up like this ?

har precis ätit ute för första gången i år, det var även grillpremiär.  riktigt gott!

idag har dagen bara gått av sig själv, jag har steekt lite (försöker få bort min ooootroligt fula solbränna på magen sen när jag somnade med linne på i solen, men det går inte så bra). sen gick jag en lång och skön runda, och efter det gick jag och träffade världens bästa alexandra en sväng, hon är bäst! hon lyckas alltid få upp mitt humör när det är på botten.


nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig, är otroligt trött. så om jag ska orka med den här sista veckan, och inte vara en surkärring hela tiden är det nog bäst så.



bilden är konstig och oredigerad, men skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0