boringg

JAG HAR TRÅKIGT.
jag har så tråkigt.
jag HAR tråkigt.
jag har INGENTING att göra.

jag skulle kunna skriva ett riiiktigt långt inlägg där jag skulle kunna berätta HUR tråkigt jag har.
men det gör jag inte.
 istället  gör jag ett sånt här tråkigt testmockafjong som jag alltid gör när jag har tråkigt.
klaga inte på att jag gör sånna hela tiden, det är ni som läser min blogg, inte jag ;)

ALLRIGHT .


DU ÄR JUST NU.
glad ( )
arg ( )
ledsen ( )
pigg ( )
törstig (x)
kramsugen (XXXXXXX)
besviken ( )
taggad ( )
trött (x)
pepp ( )
hungrig ( )
sjuk (/)
frisk ( )
sur ( )
irriterad (x)
uttråkad (x)


SENASTE.
du pratade i telefon med - mammiii
du smsade med - tränaren (y)
du pussade - ebbaa fick en liten puss i skolan idag.
du åkte bil med -  mamma
du gick promenad med - alexandra
du busringde till - det var länge sen!  heta linjen tror jag.
du msnade med -  liniiis
du spottade på - marken.
du blev utskälld av - ingen
du fick ett samtal av - mammaa
du fick sms av - vincent


UNDER VECKAN HAR:

du gjort något du egentligen inte ville (x)
du skämt ut dig (x)
du kastat pärlor på svin ( )
du kramat en vän som betyder mycket (xxxx)
du bråkat med någon du hatar ( )
du ringt fel person (X ) HAHAH
du gråtit (x)
du solat (X)
du pussat någon (x)
du varit ute i regnet (x)
du umgåtts med en speciell person (x)
du haft kuddkrig ( )
du skrattat åt någon annans skämt (x)
du inte skrattat åt någon annans skämt ( )
du gått nattpromenad ( )
du spillt ut vatten på golvet ( )
du laddat mobilen (x)
du förstört något ( )
du slagit någon (x)
du gjort något du ångrar nu (x)
du terroriserat någon ( )
du spottat på någon ( )
du badat i badkar ( )
du missbrukat musik (x)
du pratat med någon längre än fem timmar ( )
du dragit skämt som ingen förstod (x)  
du haft vattenkrig ( )
du sett film ( )
du pluggat (/)
du matat fiskar ( )
du tagit fel person (x)
du kastat slangbella ( )
du fiskat ( )
du tappat rösten ( )
du sovit/slöat en hel dag (x)

Vem ringde dig senast? mammaa
Vad har du för bh på dig just nu? blackkk
Vad har du för trosor på dig just nu? vita&svartaa
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? -
Har folk kallat dej slampa? haha ah.

Har du kallat någon för slampa? hahah ah.

Har du slått någon riktigt hårt? ja
Använder du parfym? naej
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?  eh, alltså. jag vet inte

Vilka slags killar faller du för? omtänksamma, långa, gullliga
Vad kollar du på först hos en kille? klädstil, frisyr ;)
Vill du ut och festa nu? nae

Vad är klockan? 20.50

Vilken färg har din mobil?  svartttt
Vad ska du göra nu? dö
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå?  nej
Är du social?  när jag känner för det, ja

Känner du att du orkar med en fråga till? ja.
Vad tänker du när du vaknar? typ, vad är klockan
Kan du gå ut utan smink? beror på vartt


OM DIG
Namn -
eliiiin
Bor - eksjö
Syskon - jooooaaakiim
Ålder - 15 ;)
Född - 2/3
Ögonfärg - grönblå
Längd - 1.71
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - right
Stjärntecken - fiskilissi
Hårfärg - blondie.
Födelseort - eksjöö


DAGENS..
Låt-
  princess - Jay Kay
Saknad - blenda!
Kläder - tunikasak, linne, tights
Smink -  det vanligaa
Underkläder - bh trosor
Mat - frukost,skolmat, mackaa, mat
Köp - nooothiing
Göra sen - sova tidigt, kanske kolla på film
Godis - kit kat. schhhh !
Pinsammaste - ;)


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
bara med bra sällskap.
Tycker du om godis -  ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - allt för mångaa, haha!
Äter du oftast nyttig mat - nja
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - magen kanske
Tycker du att du själv är söt/snygg - no
Du ger mycket komplimanger till andra - ja!
Är du nöjd med ditt förnamn - ja :)
Du tycker att du själv är smart - ibland mer smart, ibland mindre. hehe
Vad är det sämsta hos dig - jag blir lätt suris
Vad är det bästa hos dig -  jag finns alltid där.
Har du bra självförtroende - bättre har det ju blivit iallafall :)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  för många
Du tycker om att vara med killar -  jadååå
Känner du dina grannar - mjo
Äger du några Björn Borg trosor - ja
Hur många? 5 typ
 Är du en Björn Borg-fjortis ? nejj
Använder du BH:  ao
Gillar du skolan - jadå
Har du någon gång skolkat - aaa
Spelar du något instrument -  nej
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, badminton, innebandy,
Har du några tatueringar - no
Har du några piercningar - VILL HA
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - palala
Tycker du om djur -  ahrå


BRUKAR DU...
Sova -
för lite
Ta mediciner du inte borde ? no
Röka - aldrig!
Snusa - nejj!
Dricka - alltså.. beror på
Skada dig - lyckas ju gå in i väggar hela tiden, så ja.
Klä dig i svart - yeah
Hata folk - ja
Lita på folk - ja
Skada dig med flit - HAHAH.. prata inte om det. men nej
Drömma mardrömmar - länge sen!
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - no
Ljuga - sometimes...
Vilja dö -   ofta! :D


NÄR...
Åt du senast -
inann
Läste du ut en bok senast - läste typ 4 meningar i lördags
Köpte du något senast - några dagar sen
Svor du senast - jag vet inte ?
Sjöng du senast - nysss
Klagade du senast - dunnoo
Klantade du dig senast - nyss säkert !


HAR DU...
För många vänner -
nej
Förföljelsemani - nej?
Någon annan psykisk sjukdom - ni ska bara veta.
Skadat någon - ja
Färgat håret - bara slingaat
Egen dator - nej
Gjort bort dig rejält - säkertt


ÄR DU...
Snäll -
ahdå
Snygg -  no
Söt - no
Lång - ja
Kort -  nej ?
Klantig -  ja
Tönt - ja
Tjock - nej
Smal - normal
Romantisk - nja..



  NU SKA JAG GÅ OCH DÖ I SOFFAN ELLER NÅTT LIKNANDE.
HEHEHEH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0