it is you and me moving at the speed of light into eternity

okej nu är jag färdig duschad och myskläder är på!

rännerborgsdagen var faktiskt riktigt rolig trots att vi kom 4:a, men nästa år vinner vi ! righttt?!
fotbollen kom vi också på, och jag måste säga att det var riktigt svårt att spela, för det första är det på 7manna plan vilket betyder att det är mycket mindre plan än vad vi är vana vid, och för det andra så spelar man med folk man inte vet hur de fungerar på fotbollsplanen. men det var endå riktigt kul.
och gissa vad jag fick ?! jo, jag fick faktiskt ett diplom för att jag var den näst- bästa tjej längdhopparen. hahha!
hoppade 4,20 m, haha!
staffetten kom vi tvåa på, sämre än förra året då vi vann. slår vad om att det var för jag var med iår. HAH!

imorgon är det stadskamp och jag har hört av tea att det är sjukt kul så då hoppas jag att det är så kul också! wiho. :)  vi ska vinna detta !



robot unicorn attack in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0