vart du än befinner dig har du en famn för mig

jag orkar inte blogga, jag har faktiskt annat för mig på dagarna än att sitta här

hur som haver, så kom jag nyss hem från fotbollsmatchen som spelades mot bodafors på hemmaplan, efter många tabbar och sånt så blev resultatet 2-1, till oss. haha, en lite rolig sak, det var en 41 åring med i deras lag! man ba. shit.  hah

dagen har tillbringats hos min käre granne, vi gjorde det vanliga så det är inte änns roligt att berätta längre. nu ska jag sätta på skön musik och ta en dusch. sen ska jag kolla på film, om jag inte somnar. jag är rätt känd för att somna framför film, det vet mina kära vänner ;)

bild i repris. men är det någonting jag VERKLIGEN inte orkar nuförtiden är det är fota. men hur svårt kan det vara egentligen att ta med mig kameran ut och gå en sväng? lat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0