13 mars

kom nyss hem från en otroligt härlig promenad!
jag måste påpeka att solen är det bästa som finns!

jag gick förbi där jag och elin brukar träffas när vi åker till långanäs och steker, och jag saknar verkligen sommaren 09' !  när vi pratade i fonen när vi skulle träffas, och cyklade sen tillsammas till långanäs och träffade massa folk! SOMMAR NU TACK!

det blev ingenting igår pga att både evelina&matilda var sjuka, och jag och elin kom fram till att vi skulle göra det när alla var med :)

kollade iallafall på luftslottet som sprängdes igår, ensam. inte lika kul precis!
men jag måste säga att den var den sämsta filmen av de 3.  men endå var ju Salander grym, som vanligt :)

har försökt att hjälpa tilda hela dagen, hahah! jag lovar att finnas på mobilen heeela kvällen !!!!!

nu ska jag snart gå över till blenda och så ska vi spela indiana jones! hahah K Ä R L E K!




den vackraste stunden i livet var den när du kom!

Kommentarer
Postat av: eveliiina

JAG HAR SPELAT IDIANA JONES PÅ XBOX ! :D

2010-03-13 @ 14:56:11
URL: http://enevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0