14 mars

update i pausen av Wallander.

kollade nyss på seriestarten av wipeout, och jag kan inte säga annat än att jag älskar det! haha, bäst!

idag har dagen bara sprungit förbri, gav mig ut på en riktigt lång och skön promenad innan, det var välidgt skönt må jag säga. efter det gick jag hem till blenda, så spelade vi indiana jones,igen. haha! vi är bäst!

egebtligen borde jag logga i sängen och sova nu eftersom annars kommer jag vara helt död imorgon när skolan börjar. eftersom de flesta dagar nu på "lovet" har jag inte somnat speciellt tidigt om man säger så.
ja det var väll det jag hade och säga, och nu ska jag nog ställa ifrån mig datorn och äta ett apelsin, och kolla vidare på Wallander!
sen mååste jag sova!

ha det bra!


i brist på annat får ni en bild på blenda, när jag låste ute henne på deras "altan"
jag älskar dig gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0