15 mars

medans jag sitter i min plugga-kemi-paus, skriker "som jag hade dig förut" med lars winnerbäck&melissa horn ur högtalarna. jag älskar att spela hög musiiiik!
den är så underbar och skriker kärlek.

dagen har gått fort, som vanligt. och det är ju skönt det!
på SO:n hade vi johan(na) som vikarie, och hela klassen hade damp, lite kul faktiskt :)

nu borde jag fortsätta med kemipluggandet.

vi hörs


bild på min kära bror från i sommras!




jag vill inte tänka framåt, men är rivrädd att fastna här.
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.
jag vill ha en sista chans, så jag säger rakt ut, jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut







Kommentarer
Postat av: Simona

älskar din bloggdesign skitfint och du är otroligt söt! kolla gärna in min blogg och följ mig på blogglovin,

2010-03-23 @ 19:01:33
URL: http://simonabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0