2 mars

nu för exakt 15 år sedan kom jag ut från mammas mage ;)

jag har faktiskt haft en underbar födelsedag dock så förstörde vissa saker det nu i slutet....,
det är tack vare mina underbara vänner, jag älskar er! ♥

skolan gick snabbt och konfan gick dessvärre inte lika snabbt.. blev långtråkigt efter redan en timma så jag och evelina satt och underhöll oss med att peta på elin, det var kul ;)
i skolan fick jag ett jätte fint paket av alexandra&ludwig, färgade öronhängen, elefant öronhängen, godis, armband, halsband, ansiktsmask. ni är underbara! sen fick jag också en cola av vincent!  hahah, ascoolt ;)
när jag kom hem åt vi, hela familjen, hemmagjord pizza, väldigt uppskattat alltså ;) sen fick jag ju även en massa paket! mer öronhängen, väska, pengar, tavla, bankkortsmojj, + en massa andra saker!

ja det var väll ungefär det jag hade och berätta, nu måste jag ta en dusch och sedan kolla om det är något kul på tv! :))




som jag sa innan, har jag världens bästa vänner, ni är underbara, ni får alltid upp mitt humör när jag är sur, er kan jag lita på, er kan jag ha kul med! ni är så speciella, och det kommer ni alltid vara!
nu menar jag inte bara en eller kanske två. utan
alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0