9 mars

med tanke på att jag inte har tränat på flera veckor nu tycker jag att det börjar bli dags att sätta igång med mitt nya liv! såå, nu ska jag faktiskt bege mig ut och springa även att det är snorhalt och 0 grader kallt. menmen..
fast å andra sidan börjar uteträningarna imorgon! vet inte om jag ska skratta eller gråta, visst det ska bli kul och spela igen, men..., men jag vill ju köra med 95- laget.. inte några jäkla damlagare också...


nog om det, när jag gick hem gick jag förbi elgiganten och skulle kolla på luftslottet som sprängdes hade kommit in till elgiganten än, men nej.. så därför gick jag och köpte mig årets första glass istället! , sen gick jag mycket långsamt hemmåt med musik spelandes från mobilen, självklart håkan låtar! vad skriker inte vår, om inte håkans låtar ?

nu ska jag bege mig ut och ta med mig min ungefär 5 år gamla mp3, ska bli spännande att lyssna vilka riktigt gamla låtar det kan finnas på den!  slår vad  om att jag kommer skratta högt för mig själv!


grattis till moa som blir 15 today! ♥


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0