all we needed, needed was a laugh

förlåt för mitt emo inlägg (pil ner) men jag mår bättre nu. och för er som vill veta är hajer en underbar människa! en fet puss till dig! ♥




måndagen har gått fort, och varit helt okej. förutom på spanskan när jag blev emo på nytt, eftersom monica bytte platser, jag älskade de andra platserna! bara för jag satt med min babe evelina!
och nu håller jag på och skriver för fullt på boken om kroppen, den måste verkligen bli klar idag! imorgon hinner jag inte! och på onsdag ska den antagligen vara inlämnad... jag kommer inte hinna med någonting den här veckan känner jag, skönt som fasen att det är påsklov på fredag iallafall, och på tisdagen där, åker jag och elin till sveriges bästa stad, göteborg! häärligt!

nu måste jag verkligen fortsätta, har skrivit 7 sidor såhär långt, och jag har lite mindre än hälften kvar, fyfan!


oredigerad bild


älskar - älskar inte - älskar - älskar inte








Kommentarer
Postat av: haaajen

gud vad söt du är.

det är du som ska ha en fet puss.

du är guld, glöm inte det.

<3

2010-03-29 @ 17:48:47
URL: http://www.butterflyfly.devote.se
Postat av: Jossan

vilken söt blogg du har :)



Kolla gärna in min blogg så får du se mina smycken som jag har gjort själv :)

2010-03-30 @ 23:30:32
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0