I'm such a good good boy I just need a new toy

nu har jag faktiskt varit duktig och försökt övat på kemin iallafall, känns bara jävligt onödigt eftersom jag vet inte vad jag ska öva på...

idag&imorgon är det temadagar, och vi började med att dela in oss i gruppen och skriva så fula ord vi kom på, haha. fantasin började springa iväg riktigt långt för en del... hahah!

vi höll på med allt det där fram till halv 11, så var det rast till tio i 12.
matilda&jag gick hem till henne och åt paj och pratade och hade det allmänt trevligt, vi har inte hunnit träffas på länge nu så det va kul o få snacka lite serious med henne! haha!
vid 10 i 12 skulle vi träffas utanför bion och skulle se på film "livet är underbart" tror jag allt att den hette, och jag verkar va den enda som tyckte den va bra, ungen va så jävla söt så jag kunde äta upp honom. dock var filmen lite seg i början så jag blev rastlös... haha!
efter det var det dags för konfa, men jag tror hälften hoppade över det. jag orkade verkligen inte, och var tvungen att plugga kemi, så jag gick direkt hem istället..

nu sitter jag här och försöker lugna ner mig!
är ensam hemma eftersom mamma&pappa är på föräldrarmöte, och så sitter jag ner i källaren,  och hörde nyss en massa fotsteg utanför, och så ringde det på dörren, men jag vågade inte öppna. haha as rädd! men efter tredje gången som den hade sprungit fram och tillbaka och plingat på gick jag och öppnade endå, och gissa vem som stod där. jo, adam, blendas lillbror. HAHAH!
tack och lov att det inte va nån äcklig gammal gubbe. haha. fyfan

som jag har sagt så många andra gånger nu borde jag plugga kemi,
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0