P R A O

hann verkligen inte blogg någonting igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen!
nu är jag iallafall hemma på lunchrast och ska snart bege mig till almgården igen.
jag måste faktiskt säga att det är riktigt kul, okej, inte så jag längtar ihjäl mig varje morgon för få gå dit, men lite lagom kul sådär. just för att det händer någonting nytt varje dag!

igår hade jag en handledare som tog hand om mig jätte bra, och visade runt och berättade hur allting funkade, riktigt spännande och jag lärde mig otroligt mycket!
samma sak hade varit idag, fast idag hade jag en annan handledare, och nu efter lunch tror jag att jag skulle få gå med ytterligare en annan!

igårkväll var det dags för årets första fotbollsträning ute och det var helt okej kul! match redan på lördag!
jag har varit lite fundersam om jag ska fortsätta, men jag tror jag har bestämmt mig för att jag ska det nu, för det är jävligt kul när man väl kommer ut på gräsplanen och kör!

igår innan träningen träffade jag ludwig lite, och det påminnde så grymt mycket om i somras!  så vi dog för vi ville ha sommar! :D efter träningen stod jag och snackade med alle, då pratade vi mer om sommare, då dog jag ännu mer. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0