since you've been begging for some pleasure

DAGENS VILL HA: påsklov!
DAGENS KLÄDSEL: underkläder, t-shirt och jeans
DAGENS SMINK: maskara och puder
DAGENS FRISYR: nersläppt i skolan, hemma i en knut!
DAGENS LÅT: new york / hanna - melissa horn
DAGENS PLANER:  plugga sönder
DAGENS SAKNAD: SOLEN
DAGENS DUMMASTE: jag vetifan
DAGENS MISSLYCKANDE: biologipluggandet
DAGENS DROG: mina vänner ♥
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS:  inget
DAGENS HUMÖR: bättre !
DAGENS ORD: "jag borde verkligen plugga nu"




lyssnade på timos nya album innan, och jag måste hålla med elin lite, inte speciellt många pepplåtar
men en hel del sköna låtar! faktiskt!

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra dag :) KRAM

2010-03-30 @ 16:19:15
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0