take me to your heart, feel me in your bones

just nu är jag riktigt glad!
conny, våran tränare ringde nyss och pratade lite om att det var ett fotbollsmöte på måndag, och så frågade jag lite om vad det var om, och så blablabla, och sen sa han attt det inte är säkert än att vi ska spela med damera, vilket är super bra. för jag vill ha kvar vårat 95 lag vääldigt mycket.


imorse kom han, den gamla gubben som varit med om att sitta i ett koncentrationsläger och berättade allt för oss.
jag lovar er, han var en otroligt gullig gubbe som sa allt som kom direkt från hjärtat. jag hade full respekt mot honom, och jag tror inte någon kan förstå vad han har varit med om. han berättade om att hans pappa som hjälp honom under den här tiden, och om vilken tur han haft under hela tiden, och vilka hemska saker han hade varit med om.

efter det gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, sen biologi där de flesta satt i datasalen, sen sost var det kemi, hade prov, provet gick inte precis så som jag ville. hoppas på G, iallafall....

ja det var väll ungefär allt det jag hade och säga för idagg!

bild från stadsfesten bara för jag saknar det såååååååååååååååååååhär mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0