there is a story to be told, you know,why don't you share it with the world.


i natt vaknade jag upp och mådde så jävla illa så jag trodde jag skulle spy, inte speciellt mysigt, men efter ett tag somnade jag om igen!
och idag har dagen bara gått, och jag har inte gjort ett skit, skrivit lite på boken om kroppen, varit ute och gått, och ingenting mer.. fast bra det, eftersom jag har ångest för att jag vill inteatt det ska bli måndag. jag vill inte praoa. jag vill mycket hellre vara i skolan med klassen! gah!

ångest ångest ångest

iallafall så har jag ingenting kul att berätta.

vi hörs imorgon, om jag överlever!



upprepad bild men jag har inga bilder på pappas dator!



Kommentarer
Postat av: Ulrikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vart ska du praoa? :)

2010-03-21 @ 20:01:07
URL: http://ulrikatornvall.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; Ja, han är GRYM!

Tack! Din är inte så dum den heller (:

2010-03-21 @ 21:20:23
URL: http://themonkeylost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0