UNDERBARRTTTTTTTTT!!


hellu!

söndag, vilket betyder skola imorgon! men rätt chill att det bara är 3 dagar och sen studiedagar! yess!
i förmiddags var jag&elin och hjälpte till på en gudstjänst som alla konfimander måste göra, det var rätt chill det också, och jävligt skönt att få det gjort!
igår hängde vi ju hos gabbie också och vi kollade på melodifestivalen,  världens sämsta proram! dock hittade vi oss själva på tvn!
ORSAS SPELMÄN! ♥



hajer på sång
elin,gabbie&jag på fiol.
så söta!

haha, vi skickade också in till talang, nyhetsmorgon& någotmersomjagintekommerpåjustnu..
hoppas vi kommer med! :DD haha
så det blir turné redan i vår ;)




nu ska jag bege mig ut på en jävligt lång&skön promenad! med världens bästa musik i öronen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0