1 mars

hallådär köp blåbär!

simon, den nya killen verkar helt okejokej! asskön skånska snackar han iallfall ;)
den här veckan är riktigt chill, inga prov&inga läxor. H Ä R L I G T!
efter skolan åkte jag och blenda upp på stan och jag köpte paket till alle som fyller 15 idag, grattis älskling! ♥
sen gick vi och fikade också! mycket mysiigt! jag fick paket av den lilla sötungen också! ett linne som jag var i stort behov av! sen blev jag oootrligt shopping sugen av att gå där, måste bege mig till nån storstad snart alltså! :))
juste, sen är jag ju ganska mycket glad eftersom jag fick mvg på spanskaprovet! typ 3 poäng ifrån max, eller nått liknande... fast eve är ju grymis, ett halft bara ifrån max! 


imorgon fyller jag år! 15 bast!
egentligen känns det inte som det och jag bryr mig egentligen inte så mycket, men visst, lite kul är det ju!
men det enda jag har önskat mig är typ pengar så ja.. och sen fick jag faktiskt allting som vi köpte till fjällen i sånt present också ;) !

nu ska jag nog äta antar jag!
pusshej, hörs imorgon! :)

bilden är ju från eksjömässan i april (?), men bara för jag saknar repet! :))


Kommentarer
Postat av: linaaaa

I MISS YOU 2!

2010-03-02 @ 13:11:06
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0