V Å R

dålig uppdatering jag vet!  men jag umgås hellre med mina vänner än att sitta inne framför datorn hela dagarna :)
det är ju som sagt studiedagar och jag älskar det! i onsdags sov jag hos blenda och vi gjorde inte alls mycket, pratade en hel del, och jag älskar det! torsdag till idag sov hon här istället, minst lika mysigt! jag älskar den lilla ungen! ♥

och idag är det fredag, men det känns verkligen som söndag, men nej!
var på elgiganten innan och köpte den sista filmen av stieg larssons samling, luftslottet som sprängdes, så den skúlle jag,eve,elin&matilda kollat på ikväll, men hälften blev sjuka, så vi skulle ta de någon annan gång!
eller jag tror jag kollar på den iallafall för jag är så grymt sugen på att få veta vad som händer! dock är det ju solsidan ikväll också, vilket man inte får ! :) solsidan in my <3

allmänt mår jag bara bra är grymt shopping (?) sugen bara! måste ta mig till götet/stockholm så snabbt som möjligt! haha, typ, "rikemansbarns-varning" ?

nu ska jag iallafall ta tag i det där med filmtittandet!

vi hörs!







ge mig sommar nu tack! , en sol, och klarblå himmel, en strand med en massa vänner runt mig som jag älskar. sena kvällar. massor med bad&sol.
det låter riktigt lockande!

Kommentarer
Postat av: isabella

tack så mycket! :)

2010-03-13 @ 11:52:26
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0