kvällsupdate

hallåå där!

sitter här med pappas jobb laptop! blir så avundsjuk på alla mina vänner som har egna bärbara datorer! hahah.
tro det eller ej men jag sitter och kollar på melodifestivalen, inte likt mig, för det är nog världens sämsta program.. iallafall sveriges.
men ikväll är det ju faktiskt final, och eftersom verken crucifeid barbara eller orsars spelmän gick vidare så är nog erik saade min favorit idag. han är ju inte liite snygg eller så heller!


förresten kom jag på att min tysk, eller Maira rättare sagt, fyller år idag! så grattis till henne ;)
och på tal om det har jag kommit på att det bara är 2 månader kvar till dom kommer, och jag vet inte, kanske kommer det bli kul, men det är nog mest de svenskas förtjänst, för vi hade det riktigt kul i tyskland i höstas. och liksom, det är ganska lång tid att ha någon som man inte känner hemma i en hel vecka, men jag och elin har kommit på att vi ska bo hosmig halva veckan och henne den andra halvan. så behöver man inte vara ensam med sin tysk. ganska smarta kan vi vara ibland alltså!

nu ska jag nog vara lite social med mamma istället för att sitta här som en äkta tönt!


jag vill tillbaka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0