my heart is like an open book, for the whole world to read, sometimes nothing

TORSDAG - JUEVES - THURSDAY

började med svenska idag på morgonen, fick tillbaka våra bok recensioner, fick fakstiskt VG+, vilket jag är nöjd med! :) sen skrev vi om våra drömkillar, haha!
sen SO, spanska och sen lunch.  måste bara säga att jag&eve är riktigt duktiga på spanskan ;)
efter lunchen va det fysik med solweig, och hela lektionen gick åt till att lära henne youtube.. HAH, seegt!
engelska sen, jag,moa,matilda&denise började skriva manus till våran acktion teater. GRYMT!
sist idrott där vi skrev en utvärdering och sen körde vi trollboll!

och nu har jag ringt till min praoplats, dock var det fel nummer så hon jag pratade med fick koppla mig vidare till halva eksjö kändes det som.. men tillslut fick jag veta en massa saker av en som inte änns jobbade där, men hon var iallafall jätte snäll och hjälpt mig massor! :)


nu har jag ingenting att göra men borde verkligen skriva på boken om kroppen, och så tror jag det får bli.
ikväll kanske jag går upp till p-hallen och kollar på handboll och träffar foolkisar! ;)


i love you baby♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0