ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån, och ett fönster där vi kan sitta och blicka ut mot ån

ligger i soffan med datorn på magen och halv sover.
är sur och trött på samma gång, ingen bra kombination...


det har varit en ganska chill fredag idag faktiskt. och det är ju alltid bra!
och nu är det ingen skolan på en hel vecka eftersom vi har prao nästa vecka, och jag är faktiskt inte sådär jätte pepp på det precis,  jag ska vara på almgården. Men det är väll bara att bita ihop och låta tiden gå.

de två senaste veckorna har jag varit på strååålande humör, och det är mina fina vänners förtjänst!


nu ska jag kolla klart på det här ---> http://www.tv8play.se/program/mauropluraskok .  så jävla äckligt att fettot visar sin mage hela tiden, men jag kollar på det för lasse är med! älskade lasse!

ikväll blir det bara mys med m&p .

och imorgon kommer släkten och firar mig, väldigt länge sedan vi sågs så det blir mycket härligt! :)

bästis var hemma här innan en sväng också ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0