där ute finns en värld av långa nätter

dagen har varit extremt lyckad!
min praoplats blir roligare och roligarre för varje dag som går och jag trivs verkligen i den här miljön, jag skulle klart kunna tänka mig och jobba på äldreomsorgsgrej. fast sen skulle jag vilja bli sjuksköterska också, trivs i sjukhusmiljön!
nu har jag iallafall kommit in i det lite mer och kan hjälpa till mer, och vet hur allting fungerar vilket är toppen!
alla söta pensionärer gör mina dagar otroligt bra. bara att de säger "tack så mycket, det var väldigt snällt av dig"  värmer rakt in i mig! så gulliiggt!


kom nyss hem från stan också, har hängt där med vincent i typ 4 timmar!  haha, i-n-g-e-t l-i-v!
men ganska mysigt endå :))

träffade elin en sväng också, vilket kändes som typ åratalsen sist! det var också topppeennn!

nu måste jag skriva klart boken om kroppen! hahah

vi hörs imorgon,






bilderna är ju för min klass är cool :)
undra hur alla har det på sina praoplatser ?
 :)

Kommentarer
Postat av: eluttt

hej-jag-heter-elin-och-busar-på-min-prao-det-jag-ville-säga-var-att-jag-älskar-bilderna!

2010-03-26 @ 13:56:06
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0