det är att leka med eld när du drar upp det här igen


idag var det sista dagen på praon, och förra söndagen hade jag panik för jag ville verkligen inte vara där, men nu, nu vill jag stanna där mycket längre!
på förmiddagen idag gjorde vi det vanliga, tog upp pensionärerna och de fick äta frukost, efter det påskpyntade jag med dem och de var jätte duktiga! och gulliga!
sen var det dags för lunch och precis innan jag hann att gå så ropade min handledare på mig och sa att jag fick ledigt resten av dagen, hon tyckte jag behövde lite frihet. haha! så jag fick mina "betygsgrejer" och sen sa hejdå till alla och gick sedan och mötte evelina och matilda och gick och åt lunch på sunrise! väldigt mysigt!
så efter det gick jag hem, då var klockan bara 1. där väntade mamma och skulle precis åka till intersport, så jag följde med eftersom matilda praoar där! fick även ett par nya springskor av mammi! det behövdes verkligen!

sen gick jag ut och träffade ludwig, igen!  haha!


nu sitter jag och kollar  på bella&tyra show eftersom jag missade det igår!
fast egentligen borde jag duscha nu!

jo, så får det nog bli!




ikväll blir det filmkväll med massa kul folk också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0