3 mars

medans jag sitter här och lasses musik spelas ur högtalarna hade jag tänkt att blogga lite, men dock vet jag inte om vad.
skolan är egentligen inte så speciell att skriva om det enda lite annorlunda var att de från estitiska programet var och sjöng/spelade för oss i en timma, det enda roliga med det var att de spelade tro och tvivel - håkan hellström!

just nu fryser jag som fan och vill bara gå och lägga mig i en varm och skön säng, men nej! klockan är ju bara halv 6! haha!

här är iallafall en mycket desperat video från fjällen!
men endå ganska kul om man inte har någonting att göra.
det roligaste är ju när jag slår mina fötter mot varann och matilda sa försöka göra samma sak, HAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0