5 mars

ingen bloggning igår på grund av att jag inte orkade logga in på blogg.se (haha)
igår hade vi iallafall (tro det eller ej) uteidrott..  snörugby, och smart som jag är körde jag med mina vanliga sommarskor, och självklart fick jag in flera ton snö i dom så mina fötter frös till is, jag tror aldrig jag har fryisit så mycket om fötterna någonsin. det var värre än i fjällen! och DÅ är det kallt..
men det var faktiskt kul iallafall..

idag har varit en väldigt chill dag, egentligen skulle det varit isvak idag i skolan, men det blev inställt pga för tjock is. istället fick vi ha svenska som vanligt, men vi målade bara där + att vi gick ut och gick, hela klassen gick till ICA. haha!  gulligt!
på slutet idag tog solweig (ÄNTLIGEN) med sig våra mp3-uppsatser, som vi skrev i oktober/november någongång.


idag är det fredag vilket är suuuper!
matilda kommer hit ikväll så ska vi mysa framför en jävla massa filmer!
det blir ett väldigt bra slut på en fredag ska jag säga!

nej nu borde jag nog ta och gå upp och äta lite, sen går jag till matilda och möter upp henne, sen går vi och köper oss lite gott till ikväll!


ha en väldigt bra kväll alla!


sen saknar jag sommaren oootroligt mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0