8 mars

först måste jag bara säga att vi har fått svar från de på tv4.se som vi skickade in till angående uppträdandet på nyhetsmorgon! hahah
när jag fick reda på det (igår) , kunde jag inte andas så mycket jag skrattade. haha!


idag är det måndag, och det bästa med den dagen är att vi slutar tidigt! riktigt chill alltså! :)
innan var jag hos blenda lite också :)

nu sitter jag här ny duschad och med en stor fet ansiktsmask i ansiktet som jag snart ska ta och tvätta bort, den luktar choklad så jag dör snart! mums!
fick tillbaka engelskaproven idag, och jag höll på att slå ihjäl elin, den bitchen! på riktigt! behöver inte ta varför ;)
fick iallfall VG, och är inte sådär jätte nöjd precis, men men :)

och bara för att jag är på så bra humör får ni två rätt våriga bilder som är från igår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0