Y E S T U R D A Y

  •  träffade ludwig, gick runt och pratade och var coola.
  •  jag gick hem till matilda, vi var också väldigt coola.
  •  m&jag gick hem till mig och jag åt, sen gick vi ut och träffade ludwig.
  •  L, M och jag gick hem till M.
  •  sen gick vi upp till stan, träffade folk, ludwig dissade.
  •  träffade annat folk också, gick runt på stan till ca. 10.
  •  stannade och pratade med emma, moa och matilda utanför matildas hus.
  •  kom hem, sov som en jävla häst!



eftersom jag inte orkar/ har lust att skriva ett helt inlägg (haha) så får ni min gårdag i punktform istället!


nu ska jag gå upp och göra mannagrynsgröt, duktig som jag är.. sen träffa matilda och sedan iväg på *PIP*
fast först av allt, måste jag torka mitt hår! that's it!




jag vill också säga att jag har världens bästa vän!
du&jag hör ihop
utan dig är jag inte hel

jag älskar dig!



bästavän!







Kommentarer
Postat av: tiilda

aww eliin <33 jag älskar dig också <3 du och jag för alltid <3 jag finns alltid här om det e något ! :)) <3

2010-03-28 @ 13:21:37
Postat av: Ida

Jättefin bild!

2010-03-30 @ 19:46:13
URL: http://idasamuelson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0