20 maj ja, det hä...

foto0065 (MMS)

20 maj ja, det här är det jag sitter och stressar med förtillfället! Klockan 11, inte bra. Men dagen har gått så otroligt snabbt, i skolan hände det inget speciellt, på engelskan kollade vi på gamla fotbolls tabbar. Haha! Och efter många om och men gick jag på träningen sen iallafall, och det var riktigt skönt att få röra på mig, även att det spöregnade och blixtrade och åskade. Haha. Plus att planen var helt lerig! Väldigt mysigt... Efter träningen stod jag och pratade med världens bästa emma en stund också. <3 jag vet inte vart dagen har tagit vägen, har inte hunnit någonting. När jag kom hem från skolan sa mamma att vi skulle åka och köpa den där locktången som jag velat ha, hon är bäst min mamma! Sen åkte vi även förbi willys en sväng och skulle hämta ut ett paket, och då hade mamma tydligen beställt ett nytt simkort till mig, och ändrat så jag nu istället har abonnemang. Blev lite besviken i början att hon inte hade frågat mig först men när hon sen berättade hur det var lät det kanon ! Jätte bra! :) nu måste jag sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0