5-1 !

kom nyss hem från nässjö och matchen gick KANON! vi vann överlägset med 5-1! känns riktigt härligt!

dock har jag lite smått panik eftersom jag kollade lite på fotbollens hemsida och iner nu att jag knappt kommer kunna vara med och spela på en månad/ en och en halv. eftersom det är fullt upp med berlinresa, konfirmation och att tyskarna kommer! men vi ska spela mot hult när tyskarna är här, och jag vill verkligen vara med på den matchen!  så elin, du får ta hand om min tysk då! hahah.


nu ska jag verkligen ta och lägga mig, måste få sova ut någon gång!

ha det bra!

nu är tydligen lasse - biljetterna beställda också!  underbart!

jag&elin, sommarkväll, linköping, lasse, stämning & shorts!


bäääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0