EN LA ESCUELA

JAG FÅR ALLVARLIGT TALAT SNART RYCK PÅ DEN HÄR DATORN.

sitter i skolan om ni kanke märker och gäspar hela tiden, är sjukt trött efter igår och förrgår. 
matchen igår gick bra iallafall !  vi vann faktiskt, mot Bankeryds U17 lag. h ä r l i g t med vinst när man verkligen inte tror det.
för mig gick det bra till en början faktiskt, men lite sämre och segare till slutet.   fast ändå kändes det om allt gick fel. haha!


har turism och alla börjar bli lite smånervösa till näta vecka, då våra tyskar kommer. det är helt ukt att det ha gått så fort. det känns som det var nyss vi var där liksom.  jag vet inte om jag ska säga att jag tycker att det ka bli kul eller inte, eftersom det ska bli kul med gemenskapen mellan svenskarna men jag ser inte fram emot att ha henne hemma hos mig, nejnejnejnej.
men vi får göra det bästa av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0