Hallådär. Har nyss kommit hem från dagens ...

foto002_ (MMS)

Hallådär. Har nyss kommit hem från dagens fotbollsträning och sitter och åter en välförtjänt choklad! Vafan hände med mitt uppehåll med allt jävla godis ? Hehe.. Tjockis! Back to fotbollssnacket! Träningen gick skitbra trots att jag är trött som fan, vi hade ett cooper-test, och innan det hade vi massor med spring som uppvärmning, så nu efteråt kännes det riktigt skönt! Och ja, allt kändes bara så bra, kändes äntligen som ett riktigt lag! Yes :) nu ska jag försöka sova eftersom jag är så grymt trött så jag dör snart! Imorgon blir det nog antagligen dåligt med bloggande eftersom det är dansuppvisning och antagligen partyy efteråt, fast jag vet inte om jag pallar än. Hehe! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0