i'll carry this flag to the grave if I must


lasse spelas i högtalarna och det är underbart.

ganska onödig skoldag idag eftersom vi slutade vi halv 12, och de två lektionerna vi hade, satt vi endå bara vid datorn.  juste, sen var vi på någon mystisk teater också. höll på och somna, och jag tror inte jag var ensam om det. ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigt, det lovar jag!

efter skolan satt jag kvar lite och halvsov, med emma,hilda,moa & alle. mina sköna tjejer! ♥


jag funderar allvarligt på attgå och lägga mig ett tag, men ja, då lär jag inte kunna sova någonting inatt.
nu ringde blenda, så nu ska vi inviga deras studsmatta. jag har saknat min blenda ! ♥

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0