ken ring - änglabarn

sitter i sängen och spelar massor med musik. det känns verkligen inte som om att vi åker imorgon, så snart måste jag verkligen ta tag i packandet PÅ RIKTIGT.  känner på mig att jag vid 11 ikväll kommer komma på massor jag ska ha med mig, och får då packa om allting. typsikt mig.
när jag nyss höll på att packa lite saker började jag omedvete att byta om också, började prova alla kläder jag ska ha på mig på konfirmationen + skolavslutningen. lite weird.

jag är inte bra på att packa, blir alldeles för mycket kläder med mig, det blir alltid så, kan man inte bara lära sig någon gång att man har inte tid att använda alla kläder som man tar med sig. åhhh !

nu ska jag lyssna på håkan som för övrigt släpper nytt i augusti, och sedan blir det förhoppningsvis konsert i göteborg med elin i november !  hoppaass!


ni får ha det så bra här i sweden, hahah!

EN FET PUSS TILL NI SOM VERKLIGEN ORKAR BRY ER OCH LÄSA DET HÄR!



TAKE CARE OF YOU, AND PEACE OUT ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0