så jag hör att du förklarat krig mot kärleken

hallådär ♥

känndes väldigt konstigt att cykla iväg med vantar idag till skolan, det är ju faktiskt maj, ?!
efter skolan var det konfa, vi provade ut våra kåpor, övade hur vi skulle gå in, och sjöng. jag kommer vara riktigt nervös när vi ska konfirmeras, bara 18 dagar kvar nu!
efter det var det bara att åka hem snabbt, äta hemgjord pizza som min duktiga mamma hade gjort, sen iväg och träffa emma,hilda,alle,amelie&amanda och sen åka iväg och träffa resten av laget, vi skulle nämligen gå runt på cykelvägar och städa upp skräp. emma och jag gick vid volvo till persö. vi är grymma ! ;)

nu måste jag få sova !
imorgon slutar vi vid 12! myyckket härligt! halv 12 kanske det var tillochmed!



mycket vacker bild jag lånade från emmaaa ! från städningen ;)

såhär snygga kommer jag&evelina vara dåja ;)

HAHAH


Kommentarer
Postat av: Lizy

Haha pizza lät ju inte helt fel asså! Jag satt precis och googlade bilder på god mat (Ja, så hungrig är jag) Snygga kåpor btw, antar att det är konfa på gång?;)

Kram!

2010-05-05 @ 13:53:07
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0