I said I dont want to walk this earth if I gotta do it solo

nu en timma efter att vi har slutat är jag äntligen hemma!

hahah, det var helt sjuk allting, verkligen.
jag brukar låsa in mina nycklar i mitt skåp och låna elins, (eftersom hon har en en nyckel till mitt skåp också) men idag skulle hon tydligen till tandläkaren den sista lektionen, vilket jag inte tänkte på det minsta!   så när jag står och pratar med vincent, sofia och becca kommer jag plötsligt på detta och börjar skrika och ringer upp elin.  och självklart så svarar hon ju inte! men när hon väl gör det var hon nästan påväg till jönköping. och jag fick panik och tvingade henne och komma förbi med dom endå.  så jag går ut och väntar i 20 minuter ungefär, och så kommer hon i bilen och säger " du, jag glömde nycklarna hemma, kommer tillbaka snart"  HAHAH. och där står jag och väntar. elin, vi kan vara riktigt smarta ibalnd alltså!  

Det har varit en riktigt bra dag annars också, allting som inte var speciellt bra i fredags har löst sig och det är bra nu, jonas gav mig mvg på min engelska uppsats och alla har bara varit extra underbara idag! l like it!


nu borde jag ta och kolla på spanskan lite, ikväll blir det träning !  - härligt!
egentilgen borde jag och ta och börja packa lite också kanske,  på onsdag morgon åker vi till Berlin med konfirmationen och jag vill verkligen inte, men vi får göra det bästa av det tjejerrr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0