någon dag kanske jag kör över dig här utanför

FRIDAY IT IS!

dagen har varit riktigt rolig och minnesvärd. haha! kan inte säga annat att jag älskar 8c1 !
på idrotten som jacob höll i spelade vi fotboll, riktigt kul! dock sjukt varmt så dog, men jag klagar inte för jag älskar värmen, kanske inte lika mycket när man spelar fotboll bara. haha!   efter idrotten stack alla förutom jag,matilda,lizette, jacob , denise och simon till p-ängen och badade. hahah! dock blev jonas riktigt sur på de som var och badade och tog ut allt det på oss som var där. helt galen eftermiddag alltså.  men tillslut var jonas snäll och bjöd oss på glass sen fick vi gå ut och sitta i värmen. mys! :)
efter skolan stannade jag kvar lite med hilda,moa, alex och emma, sen träffade vi även massa annat folk på bänkarna i några få minuter!  haha!

ända sedan jag har varit hemma har jag typ städat, städat och plockat undan. imorgon kommer hela släkten hit, eftersom det är konfirmation. 

nu ska jag nog snart gå och lägga mig, har varit sjukt trött. lyckats vakna runt halv 8 två gånger också, inte speciellt lyckat.  

måste bara visa er en otroligt gullig sak som stod och väntade på mig när jag kom hem från skolan!





detta hade blenda varit och lämnat till mig när jag var i skolan, åh vad jag älskar den tjejen!
och ni anar inte hur mycket jag saknade henne när vi var i tyskland. men när jag sen kom hem fick jag en jättestor kram, det slår allting.  jag älskar dig syster!  du är bästt!

lägg märke till hennes felstavning på texten också!  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0