k o n f i r m a t i o n

efter att man har i mer än ett halvår förberätt sig på denna dag är den nu över.
och nu är jag konfirmerad, ärligt talat känns det inte speciellt speciellt.  men det jag uppskadde mest var att få träffa min fina släkt :)

det gick bra i kyrkan, vi sjöng 3 sånger och sedan hade vi också en redovisning.  eller ja, man skulle säga vad man tyckte att det det bästa var under hela konfirmationstiden.  och jag sa precis som många andra att berlinresan var det bästa.

självklart fick jag massa fina paket också! :)  ett jätte fint halsband från efva attling, ett armband från Thomas sabo, en berlock , pengar, och massor blommor! 
tack!






nu ska jag sova, imorgon blir det att gå upp tidigt för att fixa iordnings mig till fotograferingen.  på eftermiddagen blir det match ! HEMMA. kom gärna och kollaa, klockan 18 på ränneborg tror jag ! :)


Kommentarer
Postat av: emma :)

jag fick me ett eva attling halsband :D

hur ser ditt ut ? :O

<3

2010-05-24 @ 15:40:03
Postat av: emma :)

jag fick me ett eva attling halsband :D

hur ser ditt ut ? :O

<3

2010-05-24 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0