ö r n s t u g a n

om en timma ska jag vara på tillbaks i skolan för att ha språk. jag skulle mycket hellre velat vara hemma och sova!  även att vi sov rätt mycket den här gången, runt 3 timmar kanske.  men jag är ändå grymt trött och kommer aldrig orka spela match ikväll.  jag tycker jag var seg och trött förra matchen, men det är ingenting emot vad jag kommer vara idag..


örnstugan med världens bästa klass var iallafall jätte kul!
vi gjorde faktiskt en hel del olika saker,  först cyklade vi ut dit i regn, men när vi kom fram var det stålande sol och jätte fint :)   sen åt vi grillat någon gång också, spelade kort, dunkade musik, satt i bastun med massa kläder, sprang i skogen i leran (y) , spelade fotboll, pratade, sov, och ja. hahah masssa saker!








ja sen finns det många fler bilder, hahaha. tex. den på jacob och simon, jag tror seriöst att det är världens bästa bild. HAHAHA. jag dör varje gång jag ser den. moa också!! :pp

hahaha.

nu måste jag kilaaa, spanska på gång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0