we are meant for each other♥




det är så svårt.
det är så svårt att finnas där för alla, att alltid finnas vid allas sida och ställa upp när det går emot.
det är sånt man ska göra som en vän, men vad händer när det går emot för än själv?  allt är inte lätt, det är sånt man inser efter ett tag, allt är inte som på film, sagor och tv. de äkta vänner man har bör man vara rädd om, när man väl inser det, att vänner är det bästa som finns och man har blivit av med de bästa. då finns det ingenting mer att leva för.

killar är ingenting, man tror man har någon, men sen inser man hur falsk han egentligen är, då finns det alltid vänner som ställer upp. och som tack för att du, min underbara vän finns, så finns jag här för dig, när du vill, vad det än handlar om som finns jag alltid vid din sida och det vet du. vi ska alltid hålla ihop. du&jag. jag kommer aldrig att svika dig. det är en sak som är säker. hos mig är du säker, jag älskar dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0