and that's what friends are for

sista riktiga skoldags fredagen innan sommarlovet är då avklarad för mig. känns riktigt weird, faktiskt.
haft första betygssnacken idag, engelska: vg+, och jonas säger att om jag bara fixar lite småsaker kommer jag höja mig till mvg snart. och so: vg.        är faktiskt nöjd!  på måndag blir det mer snack, med idrotten&biologi antar jag! :) 

annars har dagen gått fort men jag har gått runt och haft panik hela tiden, varför ?  JO, för tyskarna kommer på MÅNDAG, det är helt sjukt! liksom bara 3 dagar kvar. åh.
imorgon blir det rix fm festivalen i jönköping med världens bästa bruttor, matilda, emma,hilda&moa. eller ja, allting är inte fixat än, men antaglien blir det såhär. :)


sitter och lyssnar på nostalgi musik och kollar på gamla bilder! här kommer några av dom!




jag fyllde 14 år och jag och elin firade det med att baka tårta, kolla på film och mysa.

evelina och jag var riktigt coola ;))

fjällen är nog det jag saknar mest av allt just nu! även att det bara var några månader sen!
just denna bild är från när vi missade liftarna och fick gå hem, kommer du ihåg det tilda ?  hur lyckas vi med allting?  jag saknar bilresan dit! och jag saknar alla roliga stunder vi hade där, när våra fötter frös sönder och vi var tvugna att gå in och värma oss hela tiden, när vi åt massa ballerina kex och chips hela tiden! när vi åkte snowboard, och satt med datorerna på kvällarna, killen i kassen. åh vad jag saknar allt det. den veckan gick alldeles för fort!  och vi måste göra om det där, det måste vi verkligen.   för det var underbart!

elinx2 och repet i vildmarksparken efter eksjö mässan.

halmstad med mamma och pappa i sommras.  halmstad är verkligen en av mina favoritstäder och dit ska jag flytta när jag blir äldre!


den dagen var helt crazy - och jag saknar det !

bilden har visats förr och den är från när jag och elin var i jönköping tillsammans för första gången.  det var en av de första gångerna vi hittade på saker tillsammans och vi var tillochmed blyga. haahha. så sött.

klassdag med 7c1 . hahah kolla va små!

konfirmation 10'

vinö med världens bästa matilda! - var super!  

hahhaha - TO THE JOY. JOY !

valbacken + mysiskväll med dessa tjejer. väldigt trevligt må jag säga !

förlåt för bilden, men jag skulle bara säga att jag saknar hela sommaren 2009. det var en underbar sommar, men den här sommaren ska bli ännu bättre!!  sen tror jag att jag har nått fel med mitt pigment.  mina ben är ill röda, armarna bruna och magen helt vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0