en fredags om inte känns som en fredag

juste nu ligger jag i soffan och lyssnar på härlig musik och jag tror allvarligen att jag somnar snart . 

skolan gick faktiskt riktigt fort idag och det känndes inte som fredag, men det var bara skönt .

på engelskan idag fick jag prata ensam med jonas i typ 5 minuter. jag tror det gick ganska okej iallafall! och¨på idrotten sprang vi runt sjön, så jäkla skönt efteråt sen!

nu tror jag att jag måste fixa till mig lite faktiskt, mitt hår mår inte speciellt bra eftersom det har både fått springa i storm idag, plus att jag&blenda hoppas på studsmattan i nån timma också.
inte brao ..




vi hörisss!



lyckkaa till till elin,matilda, eve och vendela som ska dansa ikvääll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0