with you

jag börjar tappa lusten till att blogga totalt. har ingenting vettigt att skriva om. men vi får se hur långt det håller.


igår var det dansuppvisning, crash var ju grymmast, right ? ;)
efter det gick elin emma och jag och träffade alle,steffi, ebba och olivia så gick vi ut till vita bergen och där va det tydligen festis. dock hände det inget kul så vi stack rätt snabbt .

och ni era jävla idioter,  ni är så jävla falska alla tre.  igår idiotförklarades 3 killar. 
ingen leker med tjejer som osss, eller hur girls !? 




idag ska jag antagligen träffa tilda en stund, blir väll antagligen slapp/ klaga - dag idag, vilket behövs. för båda två. ♥ 


nu ska jag duscha!






emma johansson - jag älskar dig! vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan dig!  ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

aww, Elin!!!!!!

du med gumman, fanken jag älskar dig ! <33

2010-05-08 @ 12:18:31
URL: http://eimmaa.blogg.se/
Postat av: tiilda

ja vi va grymmast :D mohha



mm, idag ska vi bara sitta å klaga! eller ne det ska vi fan inte ! vi ska ha skit kul utan alla jävla idioter till killar!

2010-05-08 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0