v a l b o r g

dålig uppdatering men igår var det valborgför er som inte märkte det!
och dagen spenderades med mycket folk.  först gick jag och träffade emma, moa&hilda på stan. sen träffade vi även eve,elin&august och deras vänner där, och ja, där hände det ju en hel del som vi inte behöver ta här...
när allt det var fixat gick jag,hilda,emma,moa och evelina ner till sjöängen. där träffade vi även massa fler folkisar. efter att vi hade tittat på vårspelen o allt det där, gick vi (jag,emma,moa&eve) till ränneborg.
okej, jag vet inte vad jag ska berätta mer men jag måste säga att jag älskar mina vänner! ni är världens bästa! alla!

tack för en roolig kväll iallafall! jag har haft askul!


nu måste jag verkligen ta en jävligt lång och behövlig dusch. känner mig hur skabbig som helst!

vi hörs !

 herregud elin. 
du är ju störd!

Kommentarer
Postat av: eveliiiinaaaa

ASSÅ DENNA KVÄLLEN VAR UNDERBARAST <3

JAG ÄLSKAR DIG ELIN WIDEN(L)



skyppeeee-hjärtan <3

2010-05-01 @ 12:18:44
URL: http://enevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0