BEKÄNNELSERSAK

jag är en person som stör mig på andra människor vädligt,väldigt lätt. antagligen är det en dålig egenskap. men ibland är det så jäkla skönt. och speciellt när man vet att andra tycker och tänker exakt samma sak som en själv. emma johansson är ett gott exempel där (; ♥


• jag är ganska bollrädd, trots att jag går på både fotboll och innebandy..


• jag är otroligt bra på att tänka för mycket. liksom, på hur jag mår, hur allt är osv. men jag är extremt dålig på att få ut det i riktiga ord istället.

• mina händer är sjukt störda. antingen är de extremt kalla, eller så bränner dom av hetta. det finns aldrig liksom något mellanting.

• jag älskar att cykla.. eller iallafall på sommaren, då är det det bästa som finns!


• jag snoozar min väckarklocka 7-10 gånger varje morgon innan jag verkligen kan gå upp. vilket gör att jag alltid vaknar allt för sent, men ändå har jag samma hopp varje morgon - att jag ändå ska hinna fixa allting som måste fixas. men ikke..


• jag älskar när andra människor gör sånna här bekännelser saker, även om det är extremt töntigt, så är det så kul att läsa. kanske därför jag gör detta för en gångs skull nudå, för att dom som faktiskt läser min blogg ska få något kul att läsa för en gångs skull




:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0