DU LÄR VÄL LÄMNA SNART OCH HÄR STÅR JAG KVAR

även att torsdagar är rätt slappa med bara 4 lektioner och 70 minuters lunch är jag helt slut. speciellt på den sega SO:n i slutet. då vill man nästan leta upp närmsta rep.. nej okej, lite överdrivet kanske.
men nu har jag tryckt i mig massoooooor med choklad och chokladbollar - så nu är jag på hugget igen. hehehe
choklad är min enda, och bästa vän. den kommer aldrig svika mig! den finns där när jag behöver den och gör mig alltid glaad. idag är jag en kulcheyyy95_coolast@
 jag är trött. borde inte sitta här, utan istället gå och lägga mig eller något liknade! hehheihihihhhoohhoho


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 22:20:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0