FORGET, I'M NOT SURE I COULD

gick upp rätt tidigt idag faktiskt, bara för att hinna äta frukost tillsammans med mamma innan hon åkte iväg till jobbet. underbar dotter jag är alltså,

funderar på att dra igenom några sex and the city avsnitt innan jag fixa iordning mig. annars händer nog ingenting speciellt idag. förutom att jag ska för första gången på 2 år spela innebandy. och jag har inte tränat ordentligen sen fotbollen slutade så jag har ingenting av min kondis kvar - kan ju förfan inte ens gå i trappor längre utan att få anfall........................
okej lite överdrivet kanske, men ni fattar. ut och springa orkar ju jag heller aldrig göra, gött elin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0