FÖRSTA ADVENT

Fick denna lista av Gabbie  och johanna

Kopiera in bilden och länka den du fick den av.
Skriv 6 saker du vill ha.
Skriv 6 personer som betyder något för dig.
Ge awarden till 6 andra bloggare.



6 saker jag vill ha:
- lov, speciellt sommarlov
- en drömprins, ehehhe
- i Iphone
- pengarpengarpengar
- nya kläder
- en sån där hjärna som fattar allting från början, och aldrig behöver plugga :))))

6 personer som betyder något för mig: (och något kan egentligen betyda vad som helst)
- världens bästa vänner,
- lars winnerbäck
- håkan hellström
- melissa horn
- familj&släääkt
- min mobiiil

6 bloggare:

emma johansson

moa ekman

lina svennerlind

hilda franzén

stephanie wilhelmsson

ester allstrin



Kommentarer
Postat av: Sara Zander

min blogg då? :(

2010-11-29 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0